19.7.2016

MATKA JA ENSIMMÄINEN RIPARIPÄIVÄ

Matka oli pitkä ja pakaroita puuduttava. Aktiviteettien myötä matka oli silti miellyttävä. Pysähdyksiä tehtiin usein ja niiden myötä pokemoneja löytyi ja ponileikkiä tuli leikittyä ABC:n parkkipaikalla. Matkaan lähdimme siis klo. 8 ja saavuimme Lomavietoselle n. klo. 20.
  IMG_0325IMG_0320 IMG_0331 IMG_0348 _MG_0834 IMG_9013 IMG_9004
Matkan jälkeen fiilikset olivat uupuneet, mutta silti odottavat. Ripariporukka vaikutti heti alusta alkaen loistavalta. Illalla söimme, majoituimme ja rauhoitumme iltahartauksessa. Tiistai aamuna herätyskello (Päivi, Johanna ja Janne) soi kahdeksalta. Ensiteoiksemme nostimme lipun salkoon ja söimme aamupalan. Päivän myötä riparilaiset tutustuivat riparin käytäntöihin. Ohjelmaa oli monenmoista ja fiilikset mainiot.Oppitunnilla riparilaiset oppivat monia uusia asioita:

"Minä olen ihme, koska jumala on päättänyt niin." 

"Opin käyttämään raamattua. Opin myös mitä kasteessa tapahtuu. Siinä kastetaan, siunataan ja liitetään kirkkoon." 

"On kiva rauhoittua välillä ja olla hiljaa omien ajatusten kanssa." 

"Minä olen ihme koska ei ole ketään samanlaista kun minä, edes kämmenessä olevat viivat eivät ole kellään samanlaisia." 

"Elämään pitää ottaa sellanen asenne että kaikki on "jes"!" 

Tätä kirjoittaessamme kello lähenee kuutta. Kohta päästään saunomaan sekä uimaan. Illalla luvassa on isosten mahtava iltashow.

Kuvasta näette päivän ohjelman:    image1 (2)

Ei kommentteja: